Stukad handled & utveklingsamtal...

Som vanigt var jag i skolan idag, men sista lektionen hade vi idrott och gjorde någon slaks hinderbana! ;) Iallafall så skulle jag spring baklänges, men sprang lite för snabbt! Och landade på rumpan, tog emot mig med handen och typ stukade den! Aj(!!!!!!!!!!!), säger jag bara!!
Ja, snart ska jag iallafall på utveklingsamtal(vi kallar det: UTV) Vi får se hut det går!! ;) Haha!
 
Jag hade tänkt fel, och det var så att jag ska rida Tontan idag och på lördag! INTE på fredag!! Hahah!! xD Och på söndag så är det ju tävling!! Jippie!! :D Kommer ett sent (kanske så sent att det kommer imorgon, men vi får se!)
Det var någon som ville jag skulle gör Hiss/Diss, så tänkte göra en minst en gång i veckan! Tror jag kan göra en imorgon! Men ska se om jag hittar något jag kan Hissa eller Dissa! ;)
 
 
Bjuder på några bilder jag tagit med min lilla kamera!
HAHAHAHA!! Vad söta vi är!! Killbarry och jag för ca 3 år sedan! Haha!
Pigge... Haha!!
Kenta??
AKTA!!! ROFFE ANFALLER!!! (stökigt i soffan jag vet(!!), det var BARA det den där gången!!! Annars är det ALDRIG stökigt där!!!)

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Vad fin din blogg är! :)

2013-04-11 @ 21:08:40
URL: http://blackijacki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0