Stallet!

Som jag skrev igår så skulle jag rida idag! Och det gick super bra!! Vi hade hoppning och jag red på min favorit häst, Winston! En lite B-ponny på ca 115-118, någonstans där! Han älskar att hoppa! (Det han på bilderna!) Vi hoppade en bra övning som för honom då han är ganska seg och vi skulle ha mycket fart i hästarna!! Det gick bra! Han var pigg och bockade lite! Haha, han är allt knasig!! 
Övningen: räcke på A, C, E och B! Vi hoppade liksom som runt fyrkantsspåret! (Ni ser på bilden! Hoppas ni förstår!! Det röda är hinder och det gula är pilar!;) Haha!) Svårt att förklara! Jaja, ska hoppa in i duschen nu! Hej då! Och ha det så bra och sköt om er! 
 
 
/Cajsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0