Städa, städa...

Ja, nu går som vanligt lördagen åt att städa! Både jag och mamma får spring runt och plocka upp överallt!! Ebba(min lillasyster!) är hos en kompis och pappa jobbar hela dagen! Och... Ja, sen ska jag rida Tontan!  Jag ska rida henne lite lätt, så hon orkar imorgon! Med den konditionen hon har så måste man ta det lungt!! ;) Men skriver hur det gick och så lite senare, för vi ska inte åka direkt! Jag har redan packat ihop alla mina tävlings grjor, och min egna utrustning jag ska ha på Tontan!
 
Det blev ju ingen Hiss/Diss, igår men måste fixa lite grejor först!
Hahaha!! Fail bild!
Ääälskar den här bilden!!! Har en till jättefin bild, men den den är för stor tyvärr! Men ska värkligen försöka fixa det! 
 
 
Sköt om er nu!! Puss hej!!<3333

Kommentarer
Postat av: Frida

Kan inte du visa ditt stall med bilder och text ? :)

2013-04-13 @ 14:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0