Sitter i bilen...

 
Sitter juste nu i bilen med familjen, mot Tyresö! Vi ska hälsa på några kompisar son bor där! Dom bor i en stor villa precis vid en å! Jätte gulligt litet ställe!! 
Ni får gärna ge mig tips om vad jag ska skriva om! Eftersom det är min första blogg så får ni, mer en gärna, tycka till och så! Släng in en kommentar bara!! Eller om ni själva har en blogg så skriv gärna det i kommentaren då! Jag svarar gärna på frågor också! 
Bloggen är fortfarande så pass ny, att jag inte kan se statistiken, fast jag vet att några har varit inne på den! Så jag vet inte hur många som läser detta! Men det stod att det kunde ta några dagar! Så förhoppningsvis kommer det snart! Jag ska inte rida idag, men imorgon ska jag! Då rider jag i en "extra" grupp kan man säga! Vi kallar det "Träningsgruppen!" Där tränar ungefär 6 stycken tjejer i min ålder! Men jag skriver mer om det imorgon!!         Sköt om er nu! 
 
Kenta!
/Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0