ryttarencajsa.blogg.se

Kom inte på någon rolig rubrik! Haha! Jaja, sitter nu här. Ensam hemma och har tråkigt! Vet inte vad jag ska hitta på! Någon gång nu här i veckan tänkte jag, tisa om några bloggar jag läser och så! Kanske kan göra det lite då och då! Men vi får se! Eller så frågar jag er! "Vad tycker ni?!! Ska jag tipsa om några/någon blogg typ en gång i veckan?!!" Lämna en kommentar isåfall!
 
Ja, som vanligt så var jag ju i skolan idag ju! Och den var lika tråkig som vanligt! ;) Nej, men vi slutar ett på onsdagar så det var riktigt skönt!! xD
Idag ska jag inte heller rida! :( Fast jag skulle ha gjort det imorgon, men då ska jag ha något dumt "Utveklingsamtal!!" Hahaha! Gillar inte utveklingsamtal!! xD Så ska rida Tontan på fredag och lördag istället, så att jag kan trimma lite tills på lördag!! Tagga, tagga, tagga...
 
Här nedan har ni två gamla bilder på mig, när jag tävla Ponny-Cup på Winston!
 
Rump bilden!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0