Ridit & varit på badkalas...

Som jag kanske sa, så skulle jag ju rida en häst som heter Occra! Och de gjorde vi också! Vi red ut för ridhuset var upptaget! Mamma red halva vägen och jag halva vägen hem! Ronja gick med oss! Jätte roligt att hon ville följa med!! (Hennes blogg: dansflickan.blogg.se) Occra ville vända hemåt hela tiden! Haha!! 
Hahaha! Lite knasiga bilder!!
 
Ja, sen var jag ju i simhallen på badkalas! Det var jätte kul!! Hon hade bjudit hela klasen, och det var jätte många som kom!! Vi gjorde en harlem shake! Men nu är jag jätte trött! (vet att det blev ett JÄTTE  sent inlägg, men det fick bli så idag!!)
P.S! Följ mig gärna på InstGram!! Och säg hej på KIK!! Fråga frågor till mig på ask!! Insta: medryttare KIK: gullishast ask: tindracajsa D.S...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0