Lite Om Mig Själv!

 Hej! Som ni kanske redan förstått så heter jag ju Cajsa! Jag är tolv år gammal, och går därför i femman! Jag går på ridskola och kommer därför skriva mycket om de! Jag har även en medryttarponny som heter Tontorella men kallas Tontan! Men det kan ni ju se på min profil!
Jag är en tjej som älskar Fälttävlan och hästhoppning! Jag älskar att köpa hästsaker till både mig och hästen! Jag har ingen egen häst, fast jag skulle mer en gärna vilja ha en!! 
Jag gillar att träna och är ganska sportig av mig! Jag vet inte riktigt vad jag ska skiva mer, men skriv en kommentar om det är något ni vill veta om mig!
Två ganska gamla bilder! Hahaha!! (vet att dom är suddiga, men så fick det bil den här gången!)
 
 
 
/Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0