Lektion på ridskolan!

Idag red jag lektion på ridskolan, jag red på en ganska seg, grå, 7-årigt D-ponny sto som heter Benita! Men det gick bra ändå!! Vi hade dressyr och övade lite på böjning! Det var ganska lätt då jag har gjort det många gånger! Fast inte på Benita! Och det var en utmaning då jag behövde ha ben på HELA tiden!!! Om jag slutade briva det minsta lilla då typ la hon av! Jaja, vi båda var svättiga efter, jag för att jag satt och drev hela tiden och hon för att hon har så dåligt kondition!! 
Ja, iallafall så är det dressyrtävling som jag ska vara med på, på Tontan! Ska bli super kul!! Vi ska rida L:C1, och vi sattsar absolut INTE på någon placering eller vinst då det är vår första dressyrtävling!! Vi satsar på att rida ett bra och fint program med bra omdöme! Så hoppas vi på att Tontan sköter sig och tycker det ska bli lika kul som jag!!
Benita! Tontan!!<333 (Nu får ni vrida på huvudet igen!)

Kommentarer
Postat av: Johanna & Ebba

Kolla gärna in våran blogg! :)

2013-04-10 @ 17:01:12
URL: http://www.johannaebbas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0