Långt inlägg

 
 

Förlåt för att jag inte har bloggat idag! Men har inte hunnit!
Igår han jag inte berätta hur det gick för mig att rida Tontan igår. Så tänkte berätta lite kort. Jag började skritta fram runt en lada på stallplanen. Sen travade och galopperade vi lite lättare på volten. Vi "skutta" över en liiiite upphöjd bom(typ 20-25 cm!). Tontan skötte super, och lyssnade jätte bra! Bäst ponny!!!

Idag vara jag ju i skolan också. Vi hade en ganska slapp dag, kollade på film och bara hade det skönt! Och det förtjänade vi! ;) Efter alla bränder vi varit med om. ;)
Idag red jag Tontan också! Jag red barbacka. Vi skrittade först ner till en lite sjö. Sen red vi lite på volten. Det blev mycket travjobb vilket kändes som om man nästan aldrig gör, och därför jag tyckte jag att det behövdes! Tontan lyssnade bra idag också, var snäll och lydde bra! Nu har jag typ inget mer att berätta! :) Hoppas ni får en riktigt bra helj! :-D

Haha! Ronja skrev lite på min hand! ;)

Gammal bild!

Pigge... ;)

Tappade dom öronen...? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0