Jag vet nåt som inte du vet

Tog bussen ut till farmor, som bor på en ö. Famor talade tydligt om vart jag skulle trycka på stoppknappen. Haha! Så där är hon! Så nu har jag fikat, ätit lunch, ätit glass och ligger och slappar i soffan, medans farmor lagar mat! Gert (farmors man!) håller på ned något i källarn som vanligt! ;) 
Jag har inte ridit idag heller. Tråkigt, tråkigt! :( Men imorgon ska jag rida! Då är det träningsgruppen. Och på tisdag ska jag också rida. Och på torsdag med! :) Och på söndag är det tävling på ridskolan! Då är det hoppning! Det är både jag och dom flesta ponnysarna jag rider bäst på! ;) Jag tänkte anmäla mig till 80 cm på Winston. Och så ska jag önska en ponny som heter Lisa. 
Ja, men jag kommer såklart skriva om det imorgon, vilken häst jag red, vad vi gjorde och allt sånt! Men nu ska jag göra lite nytta istället för att bara sitta här och slappa! Hej då! <3

Kommentarer
Postat av: Alva

Vilken fin bild du la till på inlägget! Det säger mig bara en sak. Våren är här! :)
Kraam <3

2013-04-22 @ 15:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0