Hopptävling 28/4-13

Förlåt för att jag inte skrev hur det gick igår, men min blogg.se app vill inte publicera inläggen, och datorn har typ virus! Nej, men det kommer upp typ en massa nya flikar som knappt går att klicka bort och så står det att jag har vunnit typ en massa iPhone´s, och typ sånt. Men fixade en ny dator nu! ;)
 
Men ja, min första 80 KÄNDES JÄTTE bra! Men det gick kanske inte lika bra. Winston stannade på 2:an, 3:an och sista hindet (8:an) Men när han väl hade stannat på sista så sa domaren imgeting,så jag fortsatte att hoppa klart! Haha! Men Winston skötte sig ändå exemplariskt! Och jag är SUPER nöjd!
 
Idag var jag ju som vanligt i skolan. Vi fick tillbaka vårat matteprov, som vi gjorde i torsdag eller fredags. Jag hade 24 rätt av 27 möjliga. Det var ett svårt prov, och dom flesta ade kring 16-18 där. Så jag var en av dom som hade mest rätt! Är super nöjd då jag tycker matte är jätte tråkigt, fastän jag är ganska bra på det! Mer har jag inte gjort idag.
Imorgon ska jag till några kompisar inne i stan och typ fira lite valborg. Ska försöka blogga så mycket jag kan vi får se hur mycket bloggning det blir! Nu kommer lite bilder från hopptävlingen i söndags! Fotograf Fanny är det som har fotat! (BILDERNA ÄR FOTADE FRÅN KAMERAN MED MIN MOBIL!!!)
Muren var jätte läskig, tyckte Winston! Haha, vad söt han är! <333
 
Min finaste lilla gula! <3333

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv: Åh så lite! Vad kul att du tycker det, tack snälla :'D Ja det hoppas jag med!

2013-04-30 @ 21:33:08
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Annika

Fin ponny :)

2013-05-01 @ 10:54:06
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0