Härliga vänner<3

Igår glömde jag att berätta att jag var på Subway  med en kompis, och sen två till som min kompis Tindra som följde med känner kan man säga! Jag orkar inre förklara hela historien! Jag vet vilka det är och har pratat med dom lite på kik, följer dom på InstaGram och så!
Sen gick runt lite i affärer, kollade på kläder och så. Vi hade super trevligt och vi skrattade hela tiden! Hahah! Åh, har nästan aldrig haft så där roligt! ;)) Haha! Om någon av er läser min blogg så vill jag bara säga att jag verkligen vill göra om det där!!! Tror att tindra läser min blogg! Hahahaha!!
Kanske redan har visat den här bilden. Men visst är den söt?! Kenta slickar mig! Hur gulligt som helst!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0