God morgon!

God morgon mina kära blogg läsare! Just nu har jag nästan precis ätit upp min frukost, som bestod av en skål yoghurt med flingor, och ett glas juice. Sitter och kollar lite på Julia Sjöstöm´s blogg. Tycker att hon har en bra stil och jag gillar sättet hon tänker på! Så kolla in på hennes blogg!!! Ni kommer inte ångra er!
 
Ska till stallet snart. Lisa kommer och hämtar upp mig, så ska vi till ridskolan för att kolla vilka vi ska tävla och så! Putsa saker och de. Jag har ju anmält mig till 80, jag önskade Winston, Lisa och Robbie! För hoppningsvis får jag Winston! Men nu hinner jag inte skriva mer, då Lisa snart kommer! Ha det bra, så hörs vi senare ikväll! PUss och Kram<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0