Dressyrtävling 14/4-13

Jag vet tyvärr inte hur man lägger upp en film på bloggen, så ni får tyvärr inte se min ritt! Men det gick bra! Tontan skötte sig, och var lydig!! Jag log hela programmet och var lycklig!! Tontans ägare Anna, ville inte att hon skulle gå i form, för att de blir lite mycket för bara första gången! Men jag var super nöjd efter, jag hade ridit riktigt bra vägar och så!! Men jag ändå att domaren var lite snål! Vi red "bara" ihop 148 poäng och 55%! Men man sk tänka på hur det kändes när jag kom ut från banan, och inte vad som skrevs i protokollet!! Men det viktigaste var att Tontan skötte sig, och vi var nöjda från början!! 
 
Min stall kompis Tea va också med och tävlade! Hon red på en ganska seg ponny, som heter Casper! Det gick jätte bra för henne! Och hon värkade nöjd! (Teas blogg: tealaarsson.blogg.se) 
Här kommer några bilder på dom små rakarna! (Mina mobil bilder blir på sidan! Men får vrida på huvudet helt enkelt!!) :)
Casper & Tontan! <3333
Tontan pussar Casper lite! <3
Innan tävlingen! (Tonto har sadel på sig under täcket!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0