Brand på skolan... IGEN!!!

Hej igen! Idag började skolan som vanligt på tisdagar med första lektionen med idrott. Vi han bara byta om till gympa kläder och värma upp lite innan brandlarmet började tjuta! Vi gick ut från gympa hallen och såg att i från huvudbyggnaden/matsalen så kommer det JÄTTE mycket svart rök ut, och alla sprang runt som yra höns! Skrek och ropade på alla! Många i min klass blev rädda och vissa började gråta! :( Sedan fick alla klasser på skolan gå in i gympa hallen och bara vänta...
Sen fick vi inte gå in i skolan mer den dagen! Vi fick gå hem kl. 10, och så! Pappa hämtade min lilla syster, och jag gick hem till Ronja. För hon bor ganska när skolan!
Vi laga egen lunch, då vi varken kunde eller fick äta i matsalen!
Fast det märkligaste av allt är, att förra veckan brann det också, samma tid, samma dag! Några har lite misstankar om vem det kan vara... ;)

Sen åkte jag till stallet! Men jag skriver ännu ett inlägg om det!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0