23 år gammal & ändå jätte pigg...

Idag när vi hade börjat vår första lektion, (idrott) så hör vi att brandlarmet går igång! Vi går ut lite lugnt då det bara brukar vara övning! Men när vi kommer ut typ skriker alla åt varandra att det bran i en papperskorg på toaletten. Sen kom brandkåren, ambulans och polis! Och det visade sig vara att någon hade just tänt eld på något och antagligen lagt det i papperskorgen så det började brinna! Toaletten var helt svart av skot och rök!! Som tur var så var det en lärare som han släcka det och alla klarade sig! Det var bara VÄLDIGT mycket rök, och det luktade ända ut en bit bort utan för skolgården!
 
Idag red jag också! Jag red på en shettis som heter Donna! Jag red barbacka och höl på att flyga av några gånger! Haha!! Hon är ungefär 23 år nu, men lika pigg och glad som hon var när hon var ung! ;) Vi övade på att flytta undan hästen för skänkenkeln. Det gick super även om hon var lite envis den där tanten!! ;) Vet inte vad jag ska berätta mer. Ska fixa en Hiss/Diss imorgon eller i över morgon! Och det låvar jag!!
Här är hon! Min lilla tant! <33

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så söt!

2013-04-21 @ 21:04:30
URL: http://saralr.blogg.se
Postat av: Beatricie

Herregud, det där är ju min gamla shettis! Vi sålde henne till Nynäs ridskola för mååånga år sedan. Kul att hon fortfarande är så pigg och glad! Lilla Tösen :)

2013-06-01 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0